יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

חדר כושר אממממ רגשי?

לא יכלתי להתאפק ופרצתי בצחוק.

"נו באמת, אני אנראה לך כמו אחד שהולך לחדר כושר? חחחח ובכלל מה הקשר בין טיפול לכושר?"
"הבעיה היא..." היא חייכה אלי "הבעיה היא שאתה פשוט לא מקשיב עד הסוף. אני דברתי על חדר כושר רגשי"

אני מודה שזו הייתה הפעם הראשונה בחיי ששמעתי את המושג חדר כושר רגשי

"אממממ רגשי? את מתכוונת לטיפול ריגשי בפסיכודרמה? לא? אז את צריכה להסביר לי מה הכוונה"
"מה בעצם עושים בחדר כושר?" שאלה אותי
"ובכן מימי לא הייתי בחדר כושר... אבל השמועה מספרת שמפתחים שם שרירים, גוף, מכירים בחורות...."
"יפה" אמרה "זה פחות או יותר מה שעושים אצלנו בחדר הכושר הרגשי. אבל אצלנו עובדים על שרירים אחרים... אצלנו אנחנו מתאמנים על הנושאים המכוננים בחיינו ומפתחים יכולת התמודדות, יכולת עמידות רגשית. מפתחים יכולות מנטליות... ולא תאמין אבל גם אצלנו, אפשר להכיר בחורות, ולמרות שכן מתאמצים, לא מזיעים"

היא הסבירה לי את הקונספט - אנשים נרשמים כמנויים ומקבלים את הזכות לבוא למפגשם, בכל מפגש יש נושא אותו לומדים ומעבדים בעזרת המנחה ובעזרת האינטרקציה עם המשתתפים האחרים.

"ובנוסף לשאר היתרונות" אמרה "בחדר הכושר הרגשי, אתה יכול במחיר של פגישת אימון אחת להתאמן חודש שלם"
"רגע רגע רגע" אמרתי "את רוצה להגיש לי שבמחיר שאת גובה ממני לפגישה אחת אני יכול להתאמן חודש שלם?!"
"במקרה שלך" חייכה "אני חושבת שהכי טוב להתאמן בשתי השיטות... וגם זה לא בטוח מספיק"
"את לא אמורה לשפר את הערכה העצמית שלי במקום להוריד לי את הביטחון?" 
"לא" צחקה "אני אמורה ללמד אותך איך לשפר את הערכה העצמית שלך לבד"
"אז את עודה עבודה טובה" צחקתי גם אני "כי אני פשוט משהו משהו"

נ.ב.
קורא יקר נתבקשתי על ידי מישהי מדהימה שלא אזכיר את שמה 
לגלות לך שמידע רב על אימון אישי ניתן למצוא כאן 
ואל תגידו שלא אמרתי

תגובה 1:

  1. הכתובת המעודכנת למידע על ייעוץ זוגי ברחובות הוא :
    http://www.kb-coach.com/%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA/

    השבמחק

KB-coach - אימון אישי, ייעוץ זוגי » ייעוץ זוגי