יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

פוסט פתיחה - למה צריך עוד בלוג

בתקופה של היום, כאשר איפה שלא נזרוק אבן נפגע באיזה בלוג על אימון אישי או טיפול או השד יודע מה, האם באמת צריך עוד בלוג?


אני לא יודע מה אתכם, אבל מאז שאני זוכר את עצמי התענינתי באנשים, במה שמפעיל אותם, במה שעוצר אותם.

הגביע הקדוש בתחומים הטיפוליים הוא שינוי - שינוי אמיתי ובסיסי שחזיק לאורך זמן.
השינוי הזה הוא חמקמק ומתעתע. פעמים רבות ברגע שנגמר הטיפול או האימון המטופל חוזר חזרה להרגלים הישנים, לפרדיגמות הקבועות, לפעמים בבת אחת ולפעמים בתהליך איטי של רגרסיה.

יתרה מכך, המאמן או המטפל לא מתחייבים בכלל שיהיה שינוי. אתם מבינים? דמיינו את עצמכם מזמינים חשמלאי או שרברב או בעל מקצוע אחר. אחרי שבדק את התקלה היה מניד בראשו מצד לצד, מתנצל שאין באפשרותו לתקן אותה ועדיין גובה את שכר הטרחה. זה בלתי נתפס.
טיפול פסיכולוגי יכול להמשך גם שנים כשכסף רב מחליף ידים והמטופל מדשדש סביב אותן הבעות ואותם הפחדים.

אבל מה אם הייתי אומר לכם שיש מאמנים שמחוללים שינוי אמיתי?
אבל מה אם הייתי אומר לכם שיש מאמנים שמתחייבים לשינוי?
אבל מה אם הייתי אומר לכם שהתהליך האימוני הוא לא תהליך של שנים אלא תהליך של מספר פגישות?
נשמע טוב?

זה מה שאני חשבתי כשנתקלתי בדיוק במאמנת כזאת. מאמנת ששנתה את התפיסה שלי לגבי אימון טיפול ושנוי בכלל.
מאמנת כזו שבהחלט שווה פתיחה של בלוג נוסף בתחום האימון....

אז זה בדיוק מה שאנסה לעשות בבלוג. אנסה להציג את התפיסות החדשניות של האימון. אנסה להעביר כמה שאפשר ממה שלמדתי ממאמנת זו.


אז דבר ראשון אציג את המאמנת והייועת הזוגית המיוחדת הזו
ודבר שני אתנצל בפניה אם אני אכתוב פה דברים שהיא לא רוצה שאגלה...
ודבר שלישי ואחרון בינתיים אשלח אתכם להתחיל לקרוא מאמרים על אימון אישי וייעוץ זוגי שתנחשו מי כתבה?

תהנו - שינוי ממעלה שניה

2 תגובות:

KB-coach - אימון אישי, ייעוץ זוגי » ייעוץ זוגי